1. Frank Snoeks

Om te beginnen… de entourage en sfeer zijn prima in orde. De dames in de bediening zijn bijzonder vriendelijk en het eten is gewoonweg heerlijk. Toch twee (2) kritiekpunten, die ik toch wel heel erg belangrijk vind. Ten eerste… wij waren met z'n drieen, waarbij mijn dochter haar voorgerecht geserveerd kreeg, en mijn vrouw en ik pas de soep geserveerd kregen nadat mijn dochter haar voorgerecht al lang en breed op had. (Anders werd het koud) mijn vrouw en ik hadden een combinatiemenu genaamd Mogul besteld, waar oa Kip-Tandoori zat… Toen het geserveerd werd twijfelden we of we wellicht verkeerd besteld hadden omdat er geen Kip-Tandoori bij zat. Echter toen we na 45 minuten klaar waren met eten en voornemens waren een nagerecht uit te kiezen, kwam 1 van de dames al sorry prevelend aan met een schaal Kip-Tandoori uit de oven. Inmiddels waren we al geheel voldaan. Dit is echt dodelijk om dit betalende klanten te laten ervaren… Nadat ik de dames hierop op een vriendelijke toon op aansprak was de enige tegemoetkoming slechts "Sorry"…

Vorige recensies van Frank Snoeks

• Frank en Irene Snoeks

Was 'n rustige zomeravond. De bediening was allervriendelijks in 'n, misschien wat overdone, typische Indiaase inrichting. Erg leuke authentieke sfeer hierdoor. Wij bestelden de Mogul diner. Kip, lamsvlees, linzen, groenten en heerlijk Naan brood… Attente aandacht van de dames en af en toe vragen of we nog wat wilden drinken en of alles naar wens was.
    Het eten was ronduit heerlijk.

Wij komen hier zeker terug…