in Haarlem

Het lekkerste restaurant van Haarlem!

1. Weer lekker gegeten en gedronken. En ook weer nogal winderige darmreacties, zoals bija altijd na een maaltijd bij Jetties. Komt door bepaalde ingrediënten misschien?
    Fijn weekendstaartje nog.
    Groetjes.
    Han.

1. Rens Rouw
    Van restaurant

Dankjewel dat je al meerdere malen een recensie over Jetties hebt achtergelaten. Dat wordt enorm gewaardeerd! Vervelend te horen dat je darmen zo hebben gereageerd, wat heb je gegeten en gedronken als ik vragen mag? Hopelijk mogen wij je vooralsnog een volgende keer bij ons in Haarlem ontvangen.

Groeten,
    Team Jetties

Vorige recensies van Han

• Hasn van der Heide

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, ook omdat het niet zo druk was. We zijn er gezond bij gebleven, ook dankzij het glutenvrije brood. Tot ziens!

• Han van der Heide

De bediening en het eten waren prima en smakelijk.
    Alleen bleek mijn Groenteschotel toch niet glutenvrij te zijn, ook al was de gierst vervangen door rijst.
    Mijn darmen spraken duidelijke taal wat dat betreft, en vrij snel ook.
    Dat was de eerste keer dat dit gebeurde, terwijl ik er toch vaker eet (meestal brood als lunch met soep).
    Volgende keer dus graag wat secuurder samenstellen.
    Bij voorbaat dank,
    Han van der Heide.