1. Telefonisch besteld, erg onduidelijk sprekende man aan de lijn gehad. Deze zelfde man kon na 3× uitleggen eindelijk begrijpen dat ik pittigw saus wilde bij panh sith ipv zoet-zure. Toen ik thuis kwam met mijn bestelling zag ik ineens dat ik witte rijst had bij mijn gerecht. Mijn vrouw en ik weten 100% zeker dat ik nasi heb besteld. Ik wilde dit even aangeven, gewoon omdat feedback meestal gewaardeerd word! Deze asociale man wilde ineens beweren dat ik witte rijst had gezegt en dat hij dit wel 3× herhaald had. HALLO, IK moest alles 3× herhalen! Daaebij gaf ik nogmaals toe dat het alleen maar om aan te geven was, ik wilde niets hebben als goedmakertje. Hij bleef maar door schreeuwen, of minimaal erg luid praten, dat het mijn fout was! Pas toen ik aangaf dit erg asociaal te vinden begon hij met halfbakken excuses! Hier hoef ik nooit weer te bestellen. Het eten is prima, de verkoper (mogelijk de eigenaar) is een asociaal schepsel!