1. Gisteren, 22-11, met een groep van 8 man wezen eten. Wel al eerder geweest en ook toen viel er wel wat op te merken aan de service en het systeem van La Cubanita maar deze keer was het wel heeeel erg slecht. Het eten was, op enkele gerechten na die niet goed bereid waren, wel prima maar de service, pffffff. Kregen na 30 minuten pas drinken vraag, geen uitleg over het systeem, niet 1× maar meerdere keren onze drankjes vergeten. Vaak bij het aanbieden van eten was het niet van ons, je kreeg vaak het gevoel dat ze het kwijt moesten.
    Hey systeem met die bonnetjes zou men ook eens naar moeten kijken denk ik zo of het personeel betere instructies geven want zo komt het echt over als een rommeltje.
    Wat wel heel duidelijk was dat er een manager werd gemist, geen goede aansturing, geen vaste tafel dame/heer waardoor veel vergeten word met drankjes en dat is toch een grote inkomstenbron. Ik snap niet dat dit niet beter geregeld kan worden.
    Al is het niet voor het eten maar de slechte service is een reden o hier niet meer heen te gaan.