1. H. Ossentjuk

Gisteravond met collega’s voor het eerst gegeten bij het gerecht. Voor mij geen succes. Het was zó ontzettende druk in de “eetzaal” en lawaaieri. We konden elkaar kwalijk verstaan. Ik zou voor minder tafels kiezen maar dan draait men natuurlijk minder omzet. Mijn soep was koud, de witte wijn erg matig en geschonken in een erg klein glas. De zalm was ok maar de bijgerechten vond ik erg karig voor 5 personen. I.p.v. een toetje waarin ik niet beel keuze had koos ik voor een cappuccino. Waterig een oppervlakkige koffie met te veel melk en tot mijn verbazing opgediend in een mok!! Sorry hoor maar dit zou je misschien thuis in de keuken serveren maar niet in een restaurant. Vind ik een zeer slechte keuze. Hoort in een kop en schotel. Tot slot vond ik de bediening niet prettig. Een jongedame die erg snel met haar klaar stond met haar notitieblokje, dwong ons min of meer snel te beslissen. Haar manier van werken vond ik niet prettig. Het was druk maar besteed wel voldoende aandacht aan je gasten.

4,7