1. Gisteren daar gegeten. Je moet erg lang wachten voor er iemand komt om je bestelling op te nemen. Hebben 40 minuten zitten wachten op onze eenvoudige lunch. Personeel is erg traag en onvriendelijk. Behalve bij het afrekenen. Keukenpersoneel en bediening zijn drukker met elkaar dan met het bereiden van het eten. Lopen te lachen en te roddelen over klanten die klagen. Bediening gaat in het restaurant zitten lunchen terwijl er nog klanten wachten op hun eten. Al met al is het niet voor herhaling vatbaar.

3,7

1. Beste Corry,
    Hartelijk dank voor uw feedback. Uw ervaring voldoet niet aan de gastvrijheidsbeleving die wij nastreven. Onze excuses hiervoor en ik ga direct actie ondernemen. Ik nodig u graag uit om binnenkort nogmaals bij ons te komen lunchen zodat wij deze negatieve ervaring kunnen omzetten naar een positieve, fijne ervaring. Wanneer u mij via e-mail een bericht stuurt, kan ik met u contact opnemen. Met vriendelijke groet,
    De Bourgondiër eten en drinken, Sandra Lodder