1. Bijzonder sfeervol restaurant. Vriendelijk ontvangst en zeer attente bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De gerechten zijn verrassend en van een culinair hoog niveau. Het ritme van de gangen is goed gekozen: er is geen haast, maar er zijn ook geen lange wachttijden tussen de gangen. We hebben gekozen voor een driegangenmenu voor € 30, --. Eigenlijk is dit een viergangenmenu, want na de driegangen volgt nog een dessert, waarvoor een apart menukaartje wordt getoond. De witte Oostenrijkse Grüner Veltliner is een uitstekende wijn en kost € 5, -- per glas. Een van mijn tafelgenoten was heel tevreden over het kaasplankje met vijf soorten kaas, die ter plekke kunnen worden uitgekozen op een kaastafeltje. Na het verzoek om de rekening, werd die spoedig gebracht. Ook de begeleiding bij het vertrek was voorbeeldig. Kortom: restaurant Oogst is een uitstekend restaurant, waar ik graag eens naar terug ga. Reserveren is aan te raden, want alle tafels werden in de loop van de avond bezet.