1. Voor ons was het even snel wat eten met de kinderen voor we terug reden richting het zuiden. Het restaurant Meem, ligt super centraal en ademt een hele relaxte sfeer uit. Geen restaurant met uitgebreid tafellinnen maar juist heel fris en trendy.

En wat hebben we heerlijk gegeten! Alles wat qua smaak super goed op elkaar afgestemd en gaf aan de klassiekers een leuke twist of bezorgde een nieuwe invulling aan een oude bekende. De bediening zag dat we met kleine kinderen waren en rade ons aan om mss een voorgerechtje samen te delen. (Ook de kinderen hebben genoten van de gerechten). Ik schrijf nooit een review maar vond het voor het jonge team van MeeM zeker de moeite waard om de wereld te vertellen dat iedereen (als ze in de buurt zijn) hier echt even naar toe moeten. Eten wat verrassend, klopte qua smaak, balans en hoeveelheid. Wij hebben genoten Dank jullie wel.