1. Eten was prima. Dat gezegd te hebben, ging t qua bediening niet heel geweldig. We zaten in een hoekje. Wat al wat minder was. We moesten zelf ons drinken pakken, zoals de cola etc. En dat te bedenken dat de bediening vorig jaar wel alles deed, drinken opnemen en brengen. Verder bij het nagerecht zat er een stuk glas in ons ijs, Wij dat gemeld natuurlijk, maar meid nr 1 reageerde niet bepaald. Ze keek ons alleen even aan en liep verder… sorry hoor maar dat kan echt niet. Meid nummer 2 zei meteen sorry, en vroeg of we een andere ijs wouden of gewoon van de rekening af te halen. Van de rekening aflaten halen. Kijk zo kan het dus ook! Door meid nummer 2 is het goed opgelost zij verdient dan nog wel een 6. Maar die andere meid kan misschien beter dozen gaan inpakken ofzo. Hoeft ze niet tegen mensen te praten.