Bekijk voor actuele openingstijden de website

1. Willeke van der Tang

Alleen onvriendelijkheid vandaag in deze speeltuin. De kinderen hebben zich goed geamuseerd maar wij hebben ons (weer) gestoord aan de sfeer hier. Elk woordjes is te veel, vragen nauwelijks beantwoord, alleen om de paar minuten de vraag of je nog iets wilt gebruiken. Nu komen we echt nooit meer hier, er zijn genoeg leuke speeltuinen in de regio waar men er wel werk van maakt om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Gemiste kans want de speeltuin op zich is prima, goed onderhouden en leuk voor de jongere kinderen.

2,6

Vorige recensies van Willeke van der Tang

• Vandaag een slechte ervaring gehad in het pannenkoekenhuis. De speeltuin is goed, maar het eten en de service waren slecht. Lauwe en gele, flauwe kleffe dunne pannenkoeken met een ijskoude klont gember erop. Kindermenu met 3 kipnuggets, te weinig dus. Bovendien was eten en drinken behoorlijk duur. De medewerkster die de attracties bediende was nors en ongeïnteresseerd tegen de kinderen. De gehele steer en omgangsvormen waren niet prettig. Opdringerig t.a.v. het bestellen van drankjes. Dit pannenkoekenhuis ziet ons niet meer terug. Werd ook niet nagevraagd bij de kassa of alles naar wens was.