1. Na een veeeel te lange zomervakantie en dus sluiting, was cafe De Smederij weer open en mijn broer en ik besloten daar wederom te genieten. Waar anders? Het weer werkte mee en we zaten buiten. Behalve de studenten die waarschijnlijk doof zijn, aan de overkant, en de deur dicht SMIJTEN, was het verpozen zoals je in de stad nergens anders kan.
    Moet ik nog meer schrijven?
    Mijn broer betaalde, dus de prijs/kwaliteit heb ik blind op '10' gezet. Be aware: de volgende keer trek ik de doekoes.

Vorige recensies van Jan

• Jan Zeeman

Een herhalings-recensie schrijven is vervelend, De Smederij keer op keer bezoeken vanwege de verleiding mag elke dag

• Jan Zeeman

Zoals altijd is Mijn Smederij een genoegen om te ondergaan. Het ergste is het weggaan, hoewel dan komt het verlangen om weer es terug te komen ook omhoog. Dus, kortom, zeg maar, mijn persoonlijke mening hoor die algemeen geldend is: top!

• Moi!
    Ons regelmatige onregelmatige bijeenkomst is altijd in de Smederij. Wo denn sonst! Alleen of gezamenlijk, in de Smederij ben je 'één van ons'. Oh ja, het eten en zo: lekker en gezellig. Tot een volgende keer.
    Moi
    Jan