1. J. van Nimwegen

Afgelopen zondagmiddag om ca. 17.30 Uur, het was fantastisch terrasweer, wilden mijn vrouw en ik ter afsluiting van de vakantie wat gaan eten bij Isola Bella. Toen wij aankwamen was het terras halfvol en gezellig druk. Wij werden snel bediend door het jonge en vriendelijk personeel. Wij bestelden een voorgerecht en een pastagerecht als hoofdgerecht. Na een half uur werd het in plaats van het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd en dat hebben wij geweigerd omdat we eerst een voorgerecht wilden hebben en daarna een hoofdgerecht. Daarna kregen we pas het voorgerecht en toen ging het faliekant fout. Na diverse keren de bediening te hebben aangesproken hebben wij zeker meer dan een uur op ons eten moeten wachten en toen was er nog niets gebeurd. Naast ons werd iedereen om ons heen redelijk snel bediend behalve wij. Ik ben toen boos naar de bedrijfsleider gegaan en de bestelling geannuleerd, Ter compensatie hoefden we niets te betalen en zijn we ergens anders gaan eten. Het enige dat telt is om zoveel mogelijk klanten binnen te halen met zo weinig mogelijk en ongeschoold personeel. Schandalig! Wij komen er niet meer want zo ga je niet met klanten en personeel om.