1. Het aanbod van het eten was summier.
    Het voorgerecht bestond uit een coupe met olijven met vlees. Helaas waren het alleen olijven uit een pot. Zonder vleugje vlees, met pit. Andere voorgerecht was dungesneden zalm met olijfolie en feta. Hier zat geen feta in.
    Het hoofdgerecht was pasta met wat vlees. Een enkel stukje gyros vond ik erin. Het andere hoofdgerecht bevatten wederom geen feta.
    Nagerecht: baklava, Griekse yoghurt of koffie. De baklava bestond uit 2 mini dobbelsteentjes baklava. De koffie was net slootwater.  Koffie bleek toch afgerekend te moeten worden.
    Dit was eens maar nooit meer! Werkelijk waar zonde van mijn geld!

Ik kan me voorstellen dat voor zo'n rustig tarief voor de klant het restaurant ervoor kiest de porties iets kleiner te doen. Maar dat Social Deal ook zeker een middel is om de restaurant onder de aandacht te brengen. Dat is gebeurt, maar zeker niet positief.
    Een ware gemiste kans voor Olympia.