1. Wij verbazen ons over de positieve recensies. Erg veel zitten wachten bij Los Che. Bij binnenkomst erg lang moeten wachten tot de bediening kwam vragen wat we wilden drinken. Uiteindelijk dit zelf maar aangegeven. Ook het toetje duurde erg lang, bij navraag was de verklaring dat ze de aardbeien zelf moesten maken! De koffie kwam helemaal niet. Dit werd met een slappe lach aan ons gemeld, aangezien het apparaat vast liep.
    De bediening roept de hele tijd naar elkaar door de zaak heen, zijn zeer ongeïnteresseerd. Bij weggaan aangegeven dat we niet tevreden waren en het antwoord van de bediening was: oké.
    De rib-eye was goed maar ook de spareribs kunnen beter qua smaak. Spareribs zijn zonder marinade en sausjes.

3,6

1. Op mijn beurt verbaas ik me over uw recensie. Het kan toch niet zo zijn dat alle positieve reacties uit de lucht gegrepen zijn. Ik neem zonder meer aan dat uw ervaring niet goed was, maar dan zou het toch de moeite waard zijn om dit restaurant nog een keer te bezoeken en te zien of uw ervaring een incident was. Mogelijk dat uw mening dan wordt bijgesteld.