1. klaas uit de Bosch

Buitengewoon slechte ervaring. Hieronder een opsomming wat ons ( en de overige gasten) is overkomen.

Wij waren met 3 kinderen (tussen 4 -10 jaar). Het duurde meer dan 1 uur voordat wij onze toch eenvoudige voorgerechten hadden. Vervolgens nog eens een uur voordat wij onze hoofdgerechten hadden die op zich prima smaakten maar niet in relatie tot de prijs/kwaliteit. De rib eye had een blank uiterlijk en was vanbinnen waterig rosé. Ik denk diepvries kwaliteit.

Het was overduidelijk dat de (minderjarige?) bediening onvoldoende ervaring heeft en ik denk de keuken te klein voor het aantal gasten. Bediening is jong en onervaren en hoewel zij hun best doen is dit onvoldoende om gasten goed te kunnen bedienen. Toetjes waren niet lekker, rekening klopte niet, er werden sausjes vergeten, drinken vergeten, etc. etc. In ons gedeelte van het restaurant had elke tafel hier last van en bepaalde de algemene sfeer.

Een slechte ervaring en geloof eerlijk gezegd dat dit geen incident is. Ik eet zeer regelmatig in restaurants en zie vrij snel hoe de opbouw is. Wij komen hier niet meer terug en zullen dit restaurant ook zeker niet aanbevelen.

1. Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring had. Zou het gezien de overwegend positieve reacties niet de moeite waard zijn om juist nog een keer te gaan?

2. Beste Frank, dank voor je telefoontje deze avond en dat je de moeite hebt genomen om contact op te nemen en dit voorval te bespreken. Ik begreep van jou dat het deze avond inderdaad door allerlei omstandigheden niet is gelopen zoals het normaal verloopt. Gezien de veelal positieve reacties van voorgaande bezoekers was ik al verbaasd over mijn ervaring. Het lijkt inderdaad dan op een incident. Mogelijk dat wij in de toekomst je uitnodiging aanvaarden om het nog een keer te proberen.