1. Via een zeer goede klant van kantoor hebben we de tip gekregen om eens (als we dan toch al naar Zwolle gaan) bij haar broer langs te gaan voor een lunch of High Tea of zo. Welnu… het is nog vroeg als we in Zwolle aankomen (rond 10 uur) en we staan nog geen half uur later op het bijna lege terras van Villa Suikerberg. Wat nu? Doorlopen en straks terugkomen voor een lunch, of nu toch een kopje cappuccino? We hebben een lange reis gemaakt en besluiten om nu al de familiaire groeten over te brengen en een kopje cappuccino met appelgebak te nemen. We zien al rondkijkend een aantal zeer sfeervolle ruimtes. De lunchkaart ziet er veelbelovend uit. De schoolborden verraden dat je hier speciale gerechten kunt bestellen. In een kwartier tijd zit het terras een stuk voller en neemt de sfeer nog meer toe. Nogmaals… echt gegeten hebben we hier niet, maar de bediening was zeer correct en uiterst vriendelijk. Ik denk dat die lijn ook wel wordt doorgezet in de gerechten. Onze cappuccino en appeltaart waren in ieder geval zeer lekker. Zeker de moeite waard om nog eens later terug te komen en dan eens écht te gaan lunchen.