1. Tijdens de kermis besloten hier een hapje te gaan eten.
    Redelijk vlot geholpen maar toen de Thaise kip curry en saté werden neergezet kregen we de mededeling dat de rijst op was???? Vind ik opzich al belachelijk maargoed het kan. Wat niet kan is ons dan vervolgens laten wachten op de patat en dan na brengen van 1x patat terwijl er 2 gerechten staan waar rijst bij hoort na opmerking geïrriteerd reageren. Daarna verhaal komen halen terwijl ze het vooral horen te melden. Er mist hier duidelijk een bedrijfsleider in de bediening. Jonge meiden die of angstig of geïrriteerd reageren als er iets niet goed gaat. Krijgen vervolgens excuus dat het druk is en dat dit een probleem is vanuit het bedrijf aangestuurd. Iets over geld willen verdienen. Personeel / klanten ratio verkeerd. Nou sorry hoor, zeer onprofessioneel. We gaan in het vervolg wel elders hapje eten. We wonen er om de hoek dus gemiste kans Winston!!!

We zagen overigens de eigenaar wel even naar de overkant lopen om rijst te halen.

2,4