1. Om 18u aangeschoven op het terras. Twee maal de carpaccio, biefstuk spies en een dubbele hamburger besteld. Na ruim een uur nog geen voorgerecht. Desgevraagds moest deze nog ontdooid worden. 2 minuten daarna stond het op tafel, heel apart. Maar het smaakte goed, niet zompig zoals ik had verwacht na ontdooid te hebben gehoord. Daarna weer een uur gewacht op het hoofdgerecht. Biefstuk was koud/lauw, mee terug gelopen en zou een nieuwe krijgen. Wederom na een paar minuten op tafel. Goed heet en erg lekker!! De hamburger was geen verse, maar diepvries afvalvlees die je in de supermarkt uit de vriezer haalt. Erg jammer!! Al met al gezellig gehad en heerlijk gegeten maar enorm geergerd aan dat het zo lang duurde allemaal. Veel gasten die later kwamen waren reeds vertrokken toen wij begonnen aan het hoofdgerecht. We kregen een drankje van het huis als troost.