1. Vorig jaar 2017 top gegeten en alles goed voor elkaar.
    Dit jaar 2018 nou we dachten we gaan weer heen (vakantie in drenthe), nou hadden we beter niet kunnen doen.
    Bij de bestelling van onze menus/plates met raspatat ipv patat. Ehm sorry raspatat is er niet meer.
    Daarna kwamen ze na 5 minuten vertellen dat de bestelling nog 20 minuten op zich liet wachten ivm de spareribs. 2 A 3 minuten daarna kwamen ze vertellen dat de gebakken aardappels op waren. (Supermarkt aan de overkant… haal je toch een zakje. Niemand die het ziet of merkt en anders maar wel… doe er alles aan om je klanten tevreden te stellen).

Personeel was meer met zichzelf bezig… en onderling was er ook een strijd… 2 dames konden goed met elkaar overweg en de derde namen ze steeds in de maling en lieten ze verschillende rot klusjes doen… terwijl ze dat zelf ook even konden gaan doen.
    Vitrine was onverzorgd… miste een lichtplaat met opdruk aan de wand (lichtbak hing nog wel aan de muur).
    Radiatoren waren smerig aan de bovenkant dode vliegen etc lagen er nog op… de haken op de deuren waren smerig/bruin van aanslag/stof.
    Pindasaus was te spicy wat heel jammer is… Spareribs bbq saus waren ook te spicy.
    IJs was daar in tegen heel lekker lekker romig en ijs met een smaakje erin was ook echt op smaak van datgene wat men er in kreeg.

1. Ten eerste vraag ik niet om op deze site te komen, maar ja wij leven in een vrij land, dat er iets niet schoon is neem ik mijn personeel zeer kwalijk, smaak valt over te twisten, bij de pinda saus moet u bij Fano zijn ik voeg daar verder niks aan toe, wat spareribs betreft, heb ik nog geen klacht van gehad, maar bedankt voor deze vermelding mvg Bert