1. Ik ging samen met mijn man een hapje eten bij de Bagels & Beans in Apeldoorn
    Het eten was goed alleen erg duur en je krijgt in verhouding weinig
    Service was ronduit slecht
    Er werkte een jongen die erg nonchalant deed tegen ons,
    omdat wij niet precies wisten hoe het menu werkte (dat we nog een soort bagel moesten kiezen) en hij zat erg op zijn kauwgompje te kauwen... vies maar waar!!
    Wij zaten recht voor de open keuken en het oogde niet heel schoon.
    Ook hadden wij nog een koffie besteld ik een cappuccino en mijn man een koffie
    De koffie was goed! Alleen de vrouw (volgens mij eigenaresse of manager) was erg chaotisch en vond haar absoluut niet aardig over komen meer erg gestresst! Alsof ze niet veel ervaring had in de horeca... vervolgens krijgen wij onze Bagels van de jongen, wel dit keer zonder kauwgom en geeft de Bagels aan ons, mij werd gevraagd of ik extra avocado bij mijn bagel wou en helaas zat deze er niet op ik roep de jongen terug en met een zucht wordt het weer meegenomen daarna wel het broodje terug gekregen met de avocado erbij ik had een broodje met bacon en tomaat die trouwens wel erg lekker was
    Het concept van Bagels en Beans is leuk alleen zou ik nooit meer naar Apeldoorn gaan om hier te komen eten! Jammer maar helaas voor de eigenaresse dat ze erg gestresst is anders waren we zeker terug gekomen

1. Hallo Lisa, wat vervelend dat je bezoek niet was zoals je zou mogen verwachten. Als je bij een volgend bezoek dit bericht laat zien, maken we het goed met je! Hartelijke groet, Team Bagels & Beans Apeldoorn