1. Met het gezin eerst een escape room gedaan. Dit was een leuke kamer en een leuke ervaring. Door de recensies hier was ik enigszins sceptisch over het eten. Dit viel alles mee. Het voedsel is prima klaargemaakt. Alleen de kip/kerrie was niet helemaal op temperatuur en de kip/grill bestelling van mijn zoon was toch wel iets te doorbakken. Dit maakt verder niet uit, je hoeft het namelijk niet op te eten en er zijn genoeg andere keuzes. Het eten is anders dan in de doorsnee wok-buffet. Meer Amerikaans geinspireerd. Leuk kindervermaak op de bovenverdieping en vriendelijk personeel. Ik vond dat ik deze recensie moest schrijven met een eerlijke open blik.
    Conclusie - Leuke plek voor gezinnen met jonge kinderen en ouders met grote honger. Het is geen Michelin restaurant maar gewoon prettig.