1. Na een half uur zijn we vertrokken. Bediening is niet langsgeweest, ondanks na 15 en 25 minuten binnen vragen naar bediening en de belofte day ze ‘zo’ kwamen. Toen ze na een half uur eindelijk aan onze kant van het terras kwamen, gingen ze eerst naar de tafel die pas enkele minuten ervoor was aangekomen. Er waren drie tafels die nog niet bediend waren en die eerder waren gekomen. Na er wat van gezegd hebbende bleef het meisje ons wat nietszeggend aanstaren.
    De mensen die naast ons zaten moesten ‘tafelwater’ (volgens de kaart Chaudfontaine) afrekenen voor €4. Ze hadden echter kraanwater gekregen omdat de flessen Chaudfontaine op waren...
    Over de kwaliteit van het eten kunnen we niets zeggen, we zijn opgestapt. Normaliter zijn we geen mensen die klagen, maar dit hebben we werkelijk nog nooit meegemaakt. De zaak zat overigens bij lange na niet vol.
    Het is wel heerlijk zitten op het terras aan het water, maar we kwamen niet voor het uitzicht maar voor het eten.

3,5