1. Al een tijdje Sakura niet bezocht. Dus een check of het nog steeds "up to (my) standards" is...😁
    En ja, dat was het op deze hele warme dag zeker.
    Niks meer aan de waardering toe te voegen.
    Wel gezien dat het " bezorg.nl" bij vlagen druk legde op de organisatie, opletten dus dat dit niet ten koste gaat van het wegbrengen van de drankjes!
    Maar ach, we hadden ruim de tijd en geen haast (maar wel dorst🤣)

Vorige recensies van DutchZlnd

• Al een aantal keren hier gegeten. Het eten is goed, de snelheid varieert wel. Langer wachten als het vol zit. Maar juist ook als het minder druk is kan het zijn dat het wat langer duurt voordat de drankjes worden gebracht.
    Maar ach, op tijd bestellen en niks aan de hand.
    Maar zo lang wachten tussen de bestellingen door dat je geen 5 keer "haalt" in de 2 1/2 uur lijkt me vrij sterk... Trouwens al bestel je 10 keer, de formule van 5 x 5 is al lang niet meer van toepassing.

Maar goed, €35 incl. je drankjes is een uitstekende prijs voor een lekker avondje bij de "Japanner".

• Nu een aantal keren bij Sakura gegeten. Kwaliteit is uitstekend, natuurlijk in Japan smaakt het anders, maar hier is het ook goed van smaak en presentatie.
    Ik kan mij absoluut niet vinden in een eerder commentaar over de bediening. Men is vriendelijk enthousiast en bij een opmerking over een vergissing werd direct actie ondernomen. Enne, men is nog geen maand open.... dus oordeel niet te negatief als er misschien iets is wat mogelijk beter of anders kan.
    Nee hoor deze winkel is zeker aan te bevelen!
    Uuhh ik heb geen aandelen, maar hou gewoon van deze keuken.
    Eten Met Smaak!

Nog even mijn sterretjes:
    Service: Wordt zeker een 9 als er bij binnenkomst (sneller ) iemand is om de gast te ontvangen.
    Sfeer: het blijft "groots" maar de echte gezelligheid maak je aan je eigen tafel.