1. Tessa en Anne

Het eten was redelijk. De kip en de varkenshaas hadden allemaal een licht verbrande smaak. De uitleg van de aardige ober over hoe het allemaal in zijn werk gaat was prima. Borden werden ook vlot weggehaald. Helaas waren wij na een uurtje zo overhit dat we genoodzaakt waren het pand per direct te verlaten.
    We gaven dit aan bij de balie aan 1 van de medewerksters. Zij vertelde dat er heel veel mensen hierover aan het klagen waren. En ook dat ze dit steeds bij haar baas aangeeft, maar hij doet hier niks aan. Dus ze was blij om te horen dat wij dit zouden noemen in een recensie. Dus hierbij... installeer een airco of zet wat ventilators neer, want dit is een no go.
    We vroegen om een gepaste korting omdat we maar een uur hebben kunnen genieten ipv de 2.5 uur die we hadden. Dat kon niet gegeven worden omdat de eerder genoemde baas niet aanwezig was. Erg jammer.

3,3