1. FG Klant

Voor het eerst bij FG geweest. Het eten was lekker, friet was lekker (vooral Cajun kruiden), maar wel te zout, en gewoon een goede burger.
    De sfeer daarentegen was gewoon slecht. Het heeft een Burgerking sfeer en je krijgt je eten in een papieren zak met karton en aluminium folie. De muziek staat ook hard en is erg druk.
    Service was wel goed, meisje achter de kassa was erg behulpzaam.
    Duur eten wel. Je bent zo 15-20 euro per persoon kwijt. Dit komt vooral omdat de porties zo groot zijn. En je hebt geen mogelijkheid om kleine porties te nemen, een kleine friet is groter dan een grote friet bij de McDonalds bijvoorbeeld. Je kan ook niet een drankje kopen, maar je moet meteen onbeperkt drinken kopen. Kindermenu's hebben ze ook niet. Niet echt gezinsvriendelijk dus.

Ik zou er wel weer naar toe gaan, maar alleen in specifieke situaties: Zonder kinderen, iedereen moet honger hebben en als ik echt zin heb in veel frisdrank.

5,3