1. Nog nooit ergens zo behandeld. Wij gingen op zaterdagavond 13 juli hier gezellig een hapje eten met onze meiden van 12 en 14 jaar. We wilde graag een tweede biertje bestellen maar dat was lastig want elke serveerster die 2 dat vroegen gaf aan dat het niet haar wijk was en we het aan een collega moesten vragen? Na 1/2 uur nog geen bier... een tijdje later maakte we een foto met onze iPhone. De serveerster die wie al die tijd niet hadden gezien wees ons erop dat we geen mobiel mochten gebruiken. Ok maar we maakte alleen een foto? De mobiel moet onmiddellijk weg. Wij reageerde met prima doen we. Het zou fijn zijn als je met je drankjes opnemen net zo alert zou zijn als met mobiele telefoons. Na 1 minuut kwam de eigenaar die helemaal uit zijn dak ging en ons vroeg onmiddellijk de zaak te verlaten omdat de serveerster helemaal overstuur was. Nog nooit zijn wij in een zaak zo slecht behandeld. Hoort niet bij Terschelling. Bij deze man zou echt zijn horecavergunning moeten worden afgenomen.