1. 13 juli 2018
    Voor de vrijdagavond gezellig tafeltje gereserveerd om 1900 uur. Dit naar aanleiding van een eerdere positieve ervaring.
    Het was behoorlijk druk maar dat mag geen reden zijn dat je ruim 30 min. moet wachten voor er gevraagd wordt wat je wil drinken. Vervolgens nog eens 20 min. wachten voordat we de menukaart te zien kregen (ondertussen kregen andere gasten die na ons binnen kwamen wel de kaart, brood, amuse........) dus hebben we zelf maar om brood gevraagd want we kregen ondertussen wel behoorlijk trek. Om 20.30 uur kregen we ons voorgerecht en hebben we onze ongenoegens geuit bij de manager. Daarna kwam eindelijk de vaart er in en kregen we vlot ons hoofdgerecht. Er was geen vis-bestek bij het visgerecht want dat was er niet voldoende, en de amuse is er ook bij ingeschoten. Zo lekker als het 2 maanden eerder was, en de aandacht die we toen kregen als gast, daar kon het nu bij lange na niet aan tippen. De manager had begrip voor ons ongenoegen maar kon daar verder niets meer aan veranderen. We kunnen dit restaurant dan ook niet meer aanbevelen als je lekker uit eten wilt gaan. Het is jammer om waar te nemen dat er meer tafels aangenomen worden dan het personeel aankan. Verder is het een prachtige locatie.

1. Beste I.wyns,
    Bedankt voor uw eerlijke recensie.
    Jammer om te horen dat een eerdere goede ervaring bij Huize Poelzicht gisteren zo slecht heeft uitgepakt.
    Ik ben het met u eens dat drukte geen oorzaak mag zijn van slechte service en een lange wachttijd voor het krijgen van gerechten. Helaas heeft u dit gisteren wel moeten overkomen. Hiervoor mijn gemeende excuses.

Het streven van ons gehele team is altijd goede service en Kwaliteit!

Fijn om te horen dat u onze locatie mooi vindt. Wij zijn er trots op na 7 lange jaren van verbouwen en verfraaien. Wij kijken er naar uit u alsnog een keer te mogen ontvangen en hopen dan, zoals eerder uw avond tot een succes te maken!

Met vriendelijke groet,
    Jetske de Haan-Polderman