1. Wat een toplocatie! Maar wat een slechte bediening! Zo zonde! De arrogantie van het personeel is niet om aan te zien. Een oudere dame die ogenschijnlijk vriendelijk lijkt, maar alles op routine afwerkt. Er wordt niet gevraagd of je nog iets te drinken wenst, of het smaakt, dessert werd niet opgenomen, ja kom zo werd er kortaf gezegd en uiteindelijk niemand meer gezien. De sliptongen waren al om half zeven uitverkocht. Salade en groenten nooit gekregen, maar stonden wel op de rekening. Uiteindelijk een kleine fooi gegeven, waar mevrouw niet op had gerekend. Een kortaf tot ziens tot besluit van deze avond. Ik zei tegen mijn vriendin ‘kijk goed om je heen want we komen hier nooit meer terug! ’
    Doe in hemelsnaam iets aan t ongeïnteresseerde personeel! Die mensen moeten begeleid worden! Zo zonde want het zou een fantastisch restaurant kunnen zijn. Maar wel alleen zonder de Gooische arrogantie!

3,7