1. Mandy Tak

Onze verwachtingen naar aanleiding van de recensies waren hoger, wij eten vaak sushi in restaurants met hetzelfde concept en die zijn kwalitatief een stuk hoger.
    Ook maakt het personeel geen enkel contact en werd ons van te voren niet naar de leeftijd van onze jongste dochter gevraagd, en bij het afrekenen werd dit berekend als de prijs van een volwassenen, terwijl ze 11 jaar is en wij dus minder voor haar hoefde te betalen.

2,5

1. LY Wu
    Van restaurant

Beste Mandy,
    Spijtig om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad bij TapAsia. Onze sushi wordt dagelijks vers bereidt en de vis wordt vers geleverd door een gerenommeerde visgroothandelaar.
    Iedere sushichef bereidt de sushi op zijn eigen manier en hebben dan ook veel verschillende sausjes en toppingen op de sushi. Smaken kunnen verschillen.

Wij vinden het jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met het personeel. Service staat namelijk bij TapAsia op nummer 1 en wij krijgen anders ook positieve feedback voor de service die wij bieden.

Gasten met vragen kunnen altijd terecht bij ons team. Wij zullen dit dan ook serieus nemen en voor u oplossen.

Graag nodigen wij u uit om nog een keer langs te komen bij TapAsia.

Met vriendelijke groet,

Team TapAsia