1. Op aanraden van een goede kennis naar Jasmijn garden gegaan, het zou zo’n goed wok restaurant zijn. Alles behalve dat, het restaurant was bijna leeg en onze gereserveerde tafel was nog niet eens gedekt. We kwamen om 19.30uur en stonden om 21.15uur al weer buiten. We voelden ons opgejaagd, er werd herhaaldelijk gevraagd of we nog meer wilden eten, ze waren al druk in de weer om de machines schoon te maken. Het eten was koud en de patat was erg taai en niet te eten. Er zat weinig vlees in de bakken en er werd niet bijgevuld. We hadden een all in arrangement incl. Bier, we moesten dit bestellen maar kregen geen kans om dit te doen omdat het personeel in een heel andere ruimte aanwezig was. We voelden ons bekeken bij het opscheppen, er stonden vier vrouwelijke personeelsleden naar ons te kijken en ik kan je vertellen dat dit niet prettig voelt, alsof ze ons weg wilden kijken. We zijn twee keer in Jasmijn garden geweest, beide keren vielen erg tegen, voor ons geen derde keer in dit wokrestaurant.

3,2