1. Zaterdag 30 juni 2018 hier weer gegeten met z’n vieren. Tegelijkertijd was er een bruiloft. Nou dat hebben we helaas geweten!
    De hoofdgerechten waren nu blijkbaar gehalveerd voor dezelfde behoorlijke prijzen. Varkenshaas volgens menu 250 gram voor € 23.50! Op het bord zo’n 150 gram. Saus erg waterig en mist de champigons. Ondanks extra bijbesteld. Ook de groente en aardappel garnituur waren voor 1 persoon, terwijl je met 4 personen zit te eten. Bij de dame blanche was de chocoladesaus ver te zoeken, een bodem in een kannetje. Al die tijd geen bediening te bekennen met de vraag of alles naar wens was. Terwijl we er net zaten kwam er al een bordje met gereserveerd op de tafel te staan! Onbehoorlijk! Lopende bandwerk?
    Kortom: in tijden van drukte/bruiloft betaal je hier de hoofdprijs, voor halve porties, weinig aandacht besteedt aan het eten, en slechte service! Geen aanrader meer dus.
    Erg erg jammer! Dit was ons vaste goede restaurant op Urk waar we toch regelmatig kwamen.