1. paolo varisco

Zondagmiddag 17/06/2018 als vaste klant moest ik nu 20 minuten wachten op mijn koffie, aan een tafeltje bij het raam die niet was schoongemaakt, plakte aan alle kanten, er waren weinig klanten dus daar lag het niet aan, vensterbank bij het raam vol met dode insecten en de hoeken vol met viezigheid, in een woord "" VIES"" en onhygienisch, vloer vol met viezigheden, sinds die 2 jongens er werken is het hard achteruit gegaan. Ik ga in ieder geval niet meer bij jullie drinken of eten. Ronduit slecht nu!

4,3

1. Hallo Paolo,
    Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je ervaring bij ons niet was zoals je verwacht had. We zouden je als trouwe gast graag weer terug willen verwelkomen! Als je dit bericht in de vestiging laat zien, dan zorgen we er voor dat je vlot je latte (met espresso ernaast 😉) van ons geserveerd krijgt, zoals je van ons gewend bent.
    Hartelijke groeten, Team Bagels & Beans Apeldoorn