1. Coockie

De meest smerige en ranzige haring die ik ooit in mn leven heb gehad. Deze haring wordt als "nieuwe" verkocht! Je doet de verpakking open en de putlucht komt je tegemoet.
    Zie foto! SCHANDE.

1,6
    1 positieve stem1 negatieve stem

1. Helemaal niet mee eens, prima haring, prima vis en de service is top.

2. Geachte meneer "coeckie" wat een walgelijke haring heeft u daar op de foto deze zou ik niet eens durven verkopen ....misschien kunt u eens uit uw anonimiteit komen en kunnen we als volwassen mensen met elkaar praten ik heb een telefoonnummer en adres u kunt mij altijd vinden op het overwinningsplein met vriendelijke groet marjo van sluis eigenaar

3. Beste vishandel overwinningsplein. U kunt nu wel heel verontwaardigd reageren, maar u kunt misschien beter uw energie stoppen in het verkopen van betere haring? Want als u plotseling uw eigen verpakkings materiaal niet meer herkend mankeert er veel meer dan alleen uw vieze haring. Als u getoonde haring nu gewoon in de vuilnisbak gooit, waar ze hoort, hoeft u ook niet met fake accountjes als " LO " in te loggen om een positieve draai aan dit treurige verhaal te geven. DIT geeft u dus gewoon aan uw klanten mee. Te vies voor woorden.

4. Meneer Jon Doeselaar, ik heb geen fake account, dit is gewoon toevallig mijn echte naam. Deze viskraam verkoopt gewoon goeie kwaliteit vis, maar als je wat uit te vechten hebt, doe dat dan persoonlijk en maak mensen die zo hard werken voor hun centen niet kapot. Als de haring zo vies en ranzig was, waarom bent u dan niet teruggegaan voor uw geld. Dit is gewoon beneden te walgelijk voor woorden, mvg mevr. Lo

5. Dank u mevrouw lo...

6. Geachte " Mevr. Lo "
    Als deze mensen geen centenpikkers waren die klanten (hele) oude haring in hun maag splitsen hoefde ze zich hier ook niet te verdedigen. Overigens heb ik even gezocht en deze viskraam staat op HEEL veel meer plekken op internet te boek als "smerig" en dan gebruik ik alleen nog maar dit nette woord. Het domste wat men kan doen is ontkennen dat je dit soort smeerlapperij verkoopt. De klant is allang niet gek meer en heeft heel veel manieren om te klagen.