1. 35 Jaar geleden was dit voor ons arme studenten een ideale plek om betaalbaar uit eten te gaan, en er is sindsdien niet veel veranderd. Zelfs de kok van toen werkt er nog. Mr. Jack's heeft niet veel ambities, ook niet qua interieur dat je hopeloos verouderd, of retro-sfeervol kunt noemen. De inboedel is ook geen spat veranderd, maar vertoont ondertussen wel barsten, letterlijk, in de sponningen, spiegel en wc-pot. En overal spinnewebben. Maar de ontvangst door een vriendelijke jongeman is netjes. Ik bestel een Griekse schotel, en die is precies zoals die hoort, en goed betaalbaar. Mijn zoon gaat voor een Pizza Hawaii die hier Macedonia heet, en is daar (voor Euro 5!) zeer tevreden over. Een klein glaasje Ouzo doet dan wel Euro 3. Had van het huis gemogen. Ook net als vroeger… Door de Pizzaprijs net beter dan gemiddeld.