Op dit adres zit nu: Española

1. Yoshka van Rhee

Opzich was het een leuk tentje, maar wij hebben er gezeten met 18 personen en er was beloofd dat we met zn alle aan een tafel zouden kunnen zitten wat dus niet zo was. Nou dit was na een tijdje wel geregeld, maar we hadden €32,50 per persoon betaald en dit is wat wij met de gehele groep hebben ervaren.

- Het concept werd niet uitgelegd dus de meeste wisten niet wat er komen zou aangezien 1 persoon het geregeld had.
    - De lampen beneden vielen tot wel 3 keer toe uit.
    - We zouden 2 uur lang lekkere hapjes krijgen en onbeperkt drankjes, maar de drankjes kwamen nog een beetje aan de langzame kant (dat kan gebeuren), maar we hebben maar 3 rondes eten gehad waarvan 1 ronde het toetje. De eerste 2 rondes bestonden uit een 3 a 4 kleine gerechtjes op een bordje die je met 4 man moest delen. Vele van onze groep zijn dus ook na het eten ergens anders nog gaan eten aangezien we dus niet genoeg hadden gegeten. Ook zijn er gerechtjes op de kaart gezet die we in de rondes zouden krijgen die wij niet terug hebben gezien.
    - Tot slot waren de gerechtjes die warm hoorde te zijn een beetje lauw. Na 2 minuten dat de gerechtjes dus stonden was het al helemaal koud en niet meer lekker.

We hebben er als groep een gezellige avond van gemaakt, maar toch vind ik €32,50 te veel voor het geen wat je krijgt.