1. Hans van der Goot

Het voorgerecht was prima.
    Als hoofdgerecht bestelde ik lamsfilet. Deze lamsfilet was uiterst taai. Ik kreeg de filet met moeite doorgesneden. Ik heb enkele kleine stukjes gegeten en de rest laten liggen. Ik had tijdens het eten meteen moeten reageren...maar deed dit niet. Op de vraag kort daarna of het gesmaakt had kreeg ik de kans om e.e.a. aan de 'leidinggevende' kenbaar te maken. Hij verontschuldigde zich en gaf aan iets met de eindrekening te zullen doen. Niet dus. Ik kreeg een volle nota. Ik heb deze gewoon betaald betaald. Wel nogmaals desgevraagd aangevende dat het vlees totaal niet in orde was. P.s. ik had de indruk dat de buurvrouw hetzelfde gerecht besteld had. Zag er m.i. prima uit en werd ook smakelijk gegeten. Helaas had ik twee keer pech. Het gerecht en de gedane maar niet nagekomen (nota)belofte. Ik had totaal geen zin meer om me weer te beklagen, nu over de nota. Erg jammer.