1. Ton luijten

Vanmiddag d.d. 16-05 bij restaurant planken wambuis in Ede geweest. Afschuwelijk hoe je daar wordt behandeld als je een vraag stelt om buiten te kunnen gaan zitten om dat het binnen te druk is. Geen enkel begrip hiervoor want buiten was nog niet open en ze hadden het daar te druk voor. Onvoorstelbaar hoe je met je klanten zo om gaat. Dus voor iedereen vermijd dit restaurant het is zonde van je geld om dat daar achter te laten.

1. Johannes
    Van restaurant

Geachte heer Luijten, Vervelend om te moeten vernemen dat we bij u niet aan het gewenste niveau van gastvrijheid hebben kunnen voldoen. Dat spijt ons. Op wisselvallige dagen waarop het 's morgens nog bewolkt en fris is of zelfs regent moeten we voor de lunch een keuze maken tussen binnen of buiten draaien. Op het moment dat het eerste zonnestraaltje dan toch doorkomt kunnen we niet ineens à la minute ook het hele terras opdekken en vrijgeven als het binnen helemaal vol zit. Helaas heeft niet iedereen hiervoor begrip en kan dat niet gastvrij overkomen maar dat is zeker niet het gevoel dat we aan u hebben willen meegeven. In een drukke bedrijfsvoering moeten we soms nou eenmaal afwegingen maken die niet iedereen bevallen. Nogmaals excuses hiervoor. Uw algemene oproep om ons te vermijden raakt ons inziens dan ook kant nog wal. Gastvrije groet, team Planken Wambuis.