1. Met 27 graden laten ze je uitdrogen…
    Bediening was verder netjes, maar als je in een uur tijd maar 1 keer langskomt en er nooit wordt gevraagd of alles naar wens is, of dat iemand nog behoefte heeft aan een drankje… terwijl het 27 graden buiten is… dat noem ik toch van ronduit slechte service. Je voelt je niet welkom, alsof ze je daar niet willen. Meerdere keren is er personeel langs ons gelopen die vast wel gezien hebben dat onze kopjes leeg waren, maar er werd ons niks gevraagd… Erg jammer voor zo'n decadent ogende tent… ze mogen van mij hun ogen uit hun kop schamen… Zelfs bij het afrekenen wordt niet gevraagd of alles naar wens is geweest, voor wat ik gewend ben toch een doodnormale vraag bij een horeca-gelegenheid. Zeker bij zo'n tent als deze… maar nee. Erg jammer allemaal, voor mij was dit 1× en nooit weer.

4,5

1. Het spijt ons dat u een vervelende ervaring heeft gehad! We komen graag met u persoonlijk in contact om het goed te maken. Zie bericht.