1. De afgelopen jaren komen minstens 1 x per jaar vanuit de 010 naar Tia Rosa. Want het Rotterdamse tapasrestaurant "Maria" is helaas gesloten en we dachten hier tot nu toe een goede 'vervanger' gevonden te hebben. Dit jaar een andere ervaring. Vooraf gereserveerd via de site van Tia Rosa zelf. Netjes een bevestiging op de mail (via eet.nu), maar bij aankomst was er blijkbaar niets doorgekomen. Gevolg, we zaten op het achterste tafeltje tegen de keuken en toiletten aan en dus in een constante looproute van personeel en klanten en herrie van het neerpleuren (neerleggen kan blijkbaar niet) van vuile vaat. Daarnaast was 1 van de medewerkers van de bediening wel heeeel erg joviaal. Eten was niet zoals de jaren daarvoor. Flauw en waterig. In de 1e gang was een besteld gerecht niet voorradig en dat werd pas nadat de rest uitgeserveerd was verteld. Het bestelde nagerecht werd niet geleverd. Na erg lang wachten hebben we die maar geannuleerd. Wel een klein drankje als excuses, maar toch. Al met al een ervaring om ons te doen besluiten hier niet meer naar toe te komen.

5,1

1. Tia Rosa
    Van restaurant

Beste Edwin,

Dank je voor je reactie!

We adviseren je om lekker in 010 tapas te gaan eten. Scheelt ook weer een retourtje naar de mooiste stad van Nederland 020.

Gracias