1. Pier en Marion de Jong

We werden vriendelijk ontvangen. Ze vroeg naar de veilingbon. En toen werden we er tussen genomen.Meteen werd gevraagd of we stokbrood wouden bij ons drankje. Toen waren we dus meteen een voorgerecht kwijt. Voor hun een van de goedkoopste voorgerechten. Bij het drinken kregen we een welkomsdrankje. Leuk. Maar wat er daarna gebeurde We hebben 5 kwartier op onze hoofdgerecht moeten wachten wat we in 5 minuten ophadden. Een spiesje met drie soorten vlees. Smaak wel goed, maar wat weinig. Zelf zat hij met iemand te eten. Hij werd op zijn wenken bediend en geen wachttijd. Om te voorkomen dat we weer lang moesten wachten vroeg ik aan bediende of we meteen ons toetje konden krijgen Binnen 2 minuten stond het voor onze neus. Het smaakte goedToen de rekening er stond te veel op Drie keer voorgerecht gerekend. Vergissing?

4,5