Op dit adres zit nu: Kippegie

1. Leuke zaak net buiten het uitpuilende centrum van Utrecht. De drukte op een zomerse zaterdag viel mee. Vriendelijk personeel en een innemende uitbater. We kwamen met 5 heren en lieten De Chef zijn ding doen voor Euro 25 per persoon. Dat gebeurde met verve. Niet zozeer Tapas/Mezedes, maar rondes eten waar we het prima in konden vinden. We begonnen met brood en dips, carpaccio, kregen salade, vis, vlees, en groenten met kaas uit de oven, alles even smakelijk en begeleid door Ouzo en een mooie Rioja. Grieks had de overhand. Ook de kwantiteit, waar we nog een zorgje over hadden, was dik in orde. Op het eind, toen de buiken al redelijk richting capaciteit gingen, kwamen nog eens 2 schalen met heerlijke Gyros en Souvlaki op tafel. Daarna schudden we De Chef zijn hand, en die van de uitbater, en hebben een prima avond gehad.