Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Cattepoelseweg 345, 6815 CG, Arnhem

1. Na alle super recensies hebben wij ruim van tevoren gereserveerd bij lola's voor een groeps (babyshower) high tea.
    Toen we kwamen stonden we voor een uur later in de agenda dan afgesproken, er was nog een andere babyshower, waar ze mee in de war waren qua hoeveelheid personen etc.
    De ruimte is klein, waardoor we zelf nog even hebben geschoven met de (kleine) tafels en stoelen, zodat onze zwangere mama ertussen zou passen.
    Toen we zaten met zijn allen, kwamen de eerste broodjes en er werd ons verse jus of bubbels aangeboden. Lekker vlot er achteraan kwam er een schaaltje met mini cupcakes, macarons de 1 links, de ander rechts op de tafel) van beide niet genoeg voor iedereen dus je had pech als je de andere wilde. De thee bijvullen moesten we om vragen, de lege glazen jus/bubbels lieten ze heel lang staan dus de kleine tafeltjes stonden bombol. Vervolgens kwam de andere babyshower en werd bij hun hetzelfde gedaan (ook zwanger van een meisje) maar zij kregen de presentatie heel erg leuk aangekleed, denk aan een schijfje sinasappel om het glas verse jus, stokjes met roze pompoms eraan in het glas etc. (wat wij ook hebben besproken met reserverenmaar dus niet/nauwelijks kregen in vergelijking met de andere groep) Het was alsof zij de vip behandeling kregen vergeleken met onze groep.
    Vervolgens werden wij in de 'wacht' gezet leek het en kwamen ze niet meer langs. Het grote schuifraam ging open want het was stikheet binnen met de 2 groepen binnen. Pas toen we alles op hadden en wij vroegen of dit het was, werd de tafel voor het eerst leeg gehaald en mochten we nog een stuk taart uitkiezen. (die overigens erg lekker was) Vraag me af of ze daar zelf ook over begonnen zouden zijn. Er was niet genoeg taart voor wat de mensen hadden gevraagd, werd heel moeilijk gedaan door personeel, kwamen er niet uit. Na een tip van 1 van ons om het op te schrijven en meteen op een bordje te doen, deden ze dat maar inderdaad. De ene persoon kreeg ene mini stukje taart (cheesecake), echt schandalig klein, het kan dan machtig zijn maar dit kon je nog maar net een stukje taart noemen (2 cm breed) en de ander kreeg een red velvet die nog maar net op het taartbordje paste. Heel raar.
    De eigenaresse zat bij een andere locatie om de hoek omdat er nog meer reserveringen waren. (naar onze mening teveel, want ze konden het niet aan, 3 man personeel op 2 groepen in onze ruimte)

We hebben verschillende keren de punten aangegeven, maar er werd weinig aan gedaan. En om nu een scene te gaan maken terwijl het een verrassingsfeestje moest zijn voor de mama to be, vonden we ook niet kunnen, tegenover de mama to be. (ze deden heus hun best) maar dit vonden wij de €20,- pp niet waard.
    Als klapper op de vuurpijl werd bij het afrekenen nog doodleuk om fooi gevraagd ook (door middel van intoetsen op de pin) ik heb het bedrag afgerond, voor de moeite, ze zullen het vast ook heet gehad hebben dacht ik. Maar toen ik haar gezicht zag toen ze keek naar de pinbon, kon ze hem niet helemaal in de plooi houden, blijkbaar had ze meer verwacht.

Heel jammer, want de rest van de recensies zijn zo goed! Als we dit hadden geweten dan hadden wij gewoon in onze eigen omgeving een high tea gedaan, achteraf heel zonde, want daar heb je voor dezelfde prijs wél wat ze beloven en hoefden we er niet 3kwartier voor te rijden..

6,3