Op dit adres zit nu: Tilia

1. Romy D 1034 punten

Vandaag maar eens het kleine zusje van de Zwaan (al jaren 1 ster van het witte bandenmannetje) geprobeerd. Eerder was de Zwaan meer dan geweldig bevallen, dus benieuwd hoe de bistro Het Lelijke Eendje (Bib Gourmand) het doet.
    We nemen alle drie de maandspecials: rauw gemarineerde geelvin tonijn en de tajine met zacht gegaard lam.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat wel en niet kan, maar hier kun je alles bestellen en wordt het aangepast. Zo krijg ik een heerlijke risotto bij de tajine ipv de bulgur.
    Alles is even smakelijk.
    Soms is het wat langer wachten, maar nooit te lang.
    De glutenvrije broodjes zijn heerlijk.
    De wijn (chardonnay uit Puglia Italië, maar niet hout gelagerd, wat een frissere wijn geeft), en ook de rode komt uit Puglia en is heerlijk. Heerlijke wijnen dus en goed gekozen door de sommelier.
    Enige minpunt zijn de stoeltjes, bistro stoeltjes zoals het hoort, met zachte bekleding, maar nog steeds ongemakkelijk. Maar dat hoort er nu eenmaal bij, het is tenslotte een bistro.
    Wij komen terug!

1. Hoi Romy,
    Hartstikke bedankt voor de mooie recensie! Gaaf dat je dat aan iedereen wil laten lezen! We hebben wel eens vaker iets gehoord over onze stoeltjes, bij een volgende verbouwing wordt daar rekening mee gehouden!!! Tot snel weer hopen wij! Roland Peijnenburg en team het lelijke eendje