1. Ik kom regelmatig bij de mcdonalds, en wat me opgevallen is van alle keren dat ik heb besteld bij de drive in... dat het eten koud en vaak een slappe hap is als ik thuis ben gekomen en dat terwijl ik er nog geen 10 minuten vandaan woon. Het gaat vooral om de big mac. We hadden gister weer besteld en waren binnen 5 minuten al weg... wel lekker snel en fijn... maar vraag me af hoelang die burgers wel niet lagen te wachten om geconsumeerd te worden.

Als ik kijk naar de prijs voor wat we halen elke keer als we zijn geweest... mag ik toch wel verwachten dat het redelijk warm wordt aangeleverd bij thuiskomst.

Ik wil niet zeggen dat het bij iedere bestelling is gebeurd, anders zou ik ook niet meer komen natuurlijk, maar het is me wel een aantal keren opgevallen zonder er wat van te zeggen door de jaren heen.

Verders is het eten erg lekker mits het warm en geen slappe hap is.