1. Frank de Jong

Laatst met drie vrienden gegeten. Gezien ik vegetariër ben, ik eet geen vlees en ook geen vis, daardoor is de keuze beperkt.

Voorafje:
    Krokante pappadum met gekonfijte en zoetzure oerwortel, zure room, kikkererwten, tempé, pecannoot en passievrucht.
    De wellicht pappadum was smaakvol (volgens mij was ie kant en klaar). Geen wortel oersmaak te proeven, eerder een te gaar gekookte stuk wortel...., ik weet hoe 'geweekte' kikkererwten smaken, deze kwamen volgens mij uit blik.

Hoofdgerecht:
    Palet van gevulde groenten, prei met zwarte olijf, koolraap met jonge geitenkaas, wortel en pistache, bataatpoffertjes, gierst, uitjes, sumak saus. Wat had ik een zin in deze maaltijd. Maar helaas ook een flauwe smaak. De gestoomde gierst was direct vanuit de pan op het bord gelegd, zout en peper waren niet toegevoegd. De 8cm2 prei smaakt flauw, de poffertjes waren flauw. Dit alles voor € 21,50.
    Mijn tafelgenoten waren alleen over het vlees te spreken.
    De genoten wijnen waren heerlijk.

Conclusie:
    De chefkok kan vlees smaakvol bereiden. Er staan lekkere wijnen op de kaart.
    Het is nog niet tot dit restaurant doorgedrongen dat er een steeds grotere groep gasten is die iets anders wensen dan een goed bereid stuk vlees.
    En als uitsmijter: De 'keuken' wist dat ik een vegetarisch voorgerecht en hoofdgerecht had gekozen. Vervolgens krijg je een uit vlees bestaande amuse. Not amusing :-)
    Jammer want dit etentje was een presentje voor onze vrienden....

1. Beste meneer de Jong,

Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons restaurant. We kunnen u verzekeren dat alles zelfgemaakt is met biologische en streekgebonden producten ondanks uw bevindingen.
    We hadden inderdaad wel iets beter moeten opletten met het presenteren van de amuse. Ondanks dat het natuurlijk niet altijd leuk is te lezen dat een diner niet helemaal naar wens is geweest danken wij u voor uw feedback.
    Graag hadden we de kans gekregen e.e.a. recht te zetten of toe te lichten op de avond van het diner. Wij staan uiteraard open voor kritiek en nemen dit ter harte om onze dienstverlening te verbeteren voor de toekomst.

Dank voor uw bezoek. Met vriendelijke groet uit Twente, Team Drostes.