in Eindhoven

Een huiselijke sfeer

1. Op de kwaliteit van het eten is niets op aan te merken bij Minos Pallas, gewoon goed!
    Maar het is voor mij onbegrijpelijk dat zoveel restaurants, waaronder ook deze geen voorverwarmde borden gebruiken met het opscheppen van de bestelde gerechten. Ik heb ook de opmerking geplaatst toen men vroeg of alles naar wens was dat ik het jammer vond dat de geserveerde gerechten het bord moesten opwarmen. Met andere woorden, het dikke aardewerk bord dat men gebruikt heeft warmte honger en zorgt er graag voor dat het geserveerd eten binnen 5 minuten al ver is afgekoeld. Men zou het doorgeven kreeg ik te horen, maar dat heb ik vaker gehoord. Vaak gaat men op oude voet verder is mijn ervaring.
    Het word zwaar onderschat hoe men de kwaliteit en smaakoverdracht van hun gerechten (onbewust) aantast om op deze manier te serveren.