1. Aria 272 punten

Eten prima, sfeer ook, maar de service kan zeker vele malen beter! Waarom jonge meiden inzetten die niet vriendelijk zijn? Zullen vast "goedkoop" zijn, maar train ze dan op het stukje vriendelijk zijn. Wij zijn vriendelijk gebleven ondanks dat er het een en ander mis ging en de medewerkers eigenlijk best onaardig deden. Het was schijnbaar druk, tja dat heb je nu eenmaal soms dat is nog geen reden om te gaan chagrijnen. We gaven een kleine fooi nou we gingen maar snel weg want de jonge bediende leek nog chagrijniger te worden. Uiteraard werden we geen gedag gezegd. Beetje jammer voor zo'n mooie zaak.

1. Het spijt ons te horen dat de service niet naar wens geweest is. We willen u bedanken voor het geven van feedback, we zijn onze uiterste best aan het doen om er voor te zorgen dat de vriendelijkheid van onze jonge nieuwe medewerkers, ook al is het heel druk, niet ten koste mag gaan van hun concentratie die nodig is om onze gasten op tijd van eten en drinken te voorzien. We hopen dat bij een eventueel volgend bezoek, u een betere ervaring heeft.