1. Wij zijn met de hele familie bij de Snoepert wezen eten. De pannekoeken waren ontzettend dik, niet echt geweldig. Toen wij allemaal klaar waren met de pannekoeken werd er netjes gevraagd of wij ook nog iets na wouden, kaartje werd gebracht. De helft is opgehaald van de tafels, op de ene tafel bleven er nog pannekoeken staan en de uien, kaas en alles wat je er op doen bleef ook staan. Zelf hebben we de pannekoeken dan maar op een tafel gezet die leeg was. Toen kregen eindelijk 2 personen van de 21 hun ijs. De rest heeft nog wel dik een half uur gewacht. Toen kregen er weer een paar een ijsje. Weer een half uur gewacht, het duurde allemaal erg lang. In de vruchtensorbet zaten vruchten die knoerhard waren en bevroren, als reactie daarop werd gezegd we hebben ze net vers gesneden dat komt door het ijs. Nou dat kan dus niet. We zijn er dus met een jammer gevoel weg gegaan. Er was geen overleggen mogelijk.

3,3