Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Koude douche,

Van een vriendin een gift for you check gekregen. 50 Euro.
    Afspraak in het restaurant, u eet van de kaart en het bedrag trekken we van de rekening af.

Redelijk goed gegeten. Was voor een eet cafe niet slecht. Snelle bediening en mooi opgemaakte borden, Tot de rekening kwam,

Niet volgens afspraak, geen 50 euro aftrek maar 45, en het eten werd niet geheel afgetrokken, de supplementen werden als extra op de rekening gezet.

Gewoon diefstal.

Bijna 10 euro wordt er bij dit restaurant gestolen. En toen ik dat opmerkte was de afspraak ineens anders. Totaal onbetrauwbaar en een koude douche na een gezellige avond.

Niet meer naartoe.

1. Goedendag,

Wij vinden het erg jammer deze recensie te lezen. Dat wij beschuldigd worden van diefstal vinden wij behoorlijk heftig. Graag horen wij van u welke gift for you voucher u had zodat wij kunnen checken of het terecht was dat er 45 euro van de totaal rekening is afgeschreven of dat dit inderdaad 50 euro moest zijn. De korting op de totale rekening bieden wij als service. In principe kunnen wij ons gewoon aan het arrangement houden. U benoemd de supplementen die extra op de rekening staan. Dit klopt. Dit zijn bijvoorbeeld de mayonaise of mandje stokbrood. Deze producten verkopen wij los dus die ziet u ook apart op de rekening staat. Mocht u inderdaad teveel betaald hebben kunt u bij ons langskomen met uw gift for you voucher én de rekening en dan zullen wij het teveel betaalde bedrag zeker terug betalen.