1. In verband met allergieën heb ik nogal wat beperkingen. De ober sprak vrij slecht Nederlands en erg onduidelijk. Na meerdere keren te hebben gezegd dat wij wilden weten wat er in de gerechten zaten, sprak hij heel zacht (was haast onverstaanbaar) wat er in zat. We moesten de ober meerdere keren aanspreken wanneer wij wat te drinken wilden hebben, terwijl wij gewend zijn dat de ober zo nu en dan langskomt met de vraag of wij nog wat te drinken willen hebben.

Ondanks dat we niet super blij waren met de ober hebben, heeft de kok het weer goed gemaakt door toch nog even te vragen wat ik mag hebben met het hoofdgerecht.

De gerechten zijn simpel, maar je proeft duidelijk dat de producten heel vers zijn. Het voorgerecht was wat weinig, maar daar in tegen was het hoofdgerecht zo vullend dat wij goed vol zaten.